이제 나처럼 됐구나

Profile


KENNY


Tagboard



Tweets


Output

Friends

RP/W47H

RP/W26B

RP/W65G

Wonderfuls

Credits



Twitter and Facebook SMS Updates

Date: Friday, June 13, 2008 @ 10:17 PM

Okay, before the last weekend of my holidays, & spent it with manhua. LOL!
We decided on Kungfu Panda! , a G-rated cartoon comedy starring the voices of Jack Black (King Kong), Jackie Chan (Forbbiden Kingdom), Angelina Jolie (Tomb Raider) & Lucy Liu (Charlie's Angels) .
Okay, the show was funny but I couldn't laugh out LOUD? But its really funny, till the ending part there's this scene I really LOL!!!! Shall not spoil it for you all :D
Its a pity that Jackie Chan's voice was featured so little, just a few lines.. hmmm..



Before the show, decided to try out the skill from jean yip, got my hair cut! >_>
Okay, thats not the end, i feel sorry to sheena, im like.... ...
I got my straight bangs back, just like the old secondary school days, but this time, i feel that much more nicer, shall post up pics another time. I promise! ^^
I envy those male hairstyles that have nice wavy types of styles but too bad, Im all natural super straight hair guy! Just that some people do also envy my straight hair! HAHAHA! :D
The hairdresser today also tell me that my hair is so straight that I dont need to reborn, like LOL?! xD

Anyways, Monday will be starting school, looking forward to class but not the tests! omg, i think i will fail my Science luh, & an F some more! =.=
And those BBQ pics wont be up till next week I presume cus, they havent send me yet. Hmmmm.

Lastly, my blog got so little views this few days, sads, you all are not coming back for me! Sobs! :(
Must come back here okay? I will promise to post more pics ya? LOL!

(back to the top)