이제 나처럼 됐구나

Profile


KENNY


Tagboard



Tweets


Output

Friends

RP/W47H

RP/W26B

RP/W65G

Wonderfuls

Credits



Twitter and Facebook SMS Updates

Date: Wednesday, November 08, 2006 @ 12:42 AM

my connection kinda suck.. wireless mah.. no choice.. you de yong jiu hao.. HAHAHA..

tml... wad am i goin to do.. haha..

tml goin out with WINNIE and ANGELINE.. dunno go whr at first de.. bt Angeline and me planned to go kbox..
wahahaha.. long tym nv go liao siax.. tml sing wad sing wad.. hehe.. dunno lei.. we all are S.H.E fans confirm dian all S.H.E de songs.. woots~~~~ XD

U all muz be wondering who is WINNIE and ANGELINE bahx.. haha.. dun tell u lei.. lols. XD
No la .. kidding.. WINNIE is my MSN fren's fren.. we met during the S.H.E FOREVER auto session de.. den ANGELINE is S.H.E's Angelic forum the ppl.. met her cuz hlp her queue for the auto session oso.. wahahaha..
1 session met so many S.H.E fans around.. NICE la.. learnt nt to go alone for any session cuz its BORING!!!
~ yawnz!!! [nw still chattin wid ANGELINE when posting this post... XD]

tml... i think it will be fun bahx.. HAHAHAHAHAHA.........
(back to the top)